mormor ved rattet

Dagens datum: 19/11
Dagens låt: var är tvålen
Dagens frisyr: vilt och spretigt åt alla håll och rött glitter på topparna
Dagens händelse: jag och adina samlade in 5kr till dom svältande barnen i afrika, fast sen köpte vi en kaka för det
Dagens planer: sova en tupplur i min säng, kanske gå ut och vandra till landet ingenstans
Dagens vill ha: en trollstav och trolla bort alla läxor och prov
Dagens saknad: dom som lämade jag och adina i puppan.......
Dagens tråkigaste: ADINAS TRÅKIGA SKÄMT:]
Dagens roligaste: adinas skämt
Dagens finaste: super duper miljövännerna hanni och addi
Dagens måste: plugga matte
Dagens köp: a cookie
Dagens kärlek:
brännde mig i  ugnen ppå hkn, ett stort fett brännmärke<33<3
Dagens mående: tipptopp
dagens personer: ADILIDO<33333333
Nyss: PLUGG
Nu: försöka plugga mer
Dagens bild: nybilden(L)L)L)L)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0